occasional diary of my native trees - občasný denník mojich stromov



streda 4. júla 2012

Beech no.03 in training - BUK č.03

Today I slightly directed main branches or trunks into right positions. Rest of one of removed trunks I tried to change into jin. It isn´t a typical double trunk, it´s a tree with two apex. I hope that I will make a nice deciduous tree with a broad crown.
Dnes som zľahka nasmeroval hlavné konáre, alebo kmene do želaných polôh. Zvyšok po odstránenom konári som skúsil premeniť na odumretý, spráchnivený zvyšok kmeňa. Nie je to typický dvojkmeň, skôr strom s dvoma vrcholmi. Dúfam že sa mi časom podarí urobiť z tohto stromu pekný listnáč s rozložitou korunou.






2 komentáre:

  1. Rozmyslal si co s lavou vetvou s drotom na druhom obrazku? Nebolo by lepsie stiahnut ju podstatne nizsie a urobit z nej bocnu vetvu? Aby si sa vyhol U-cku, co vidno na poslednych dvoch obrazkoch ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj Laci, nechavam U-cko, nejako mi nevadi. Ona to aj bola taka vidlica od zaciatku, tak beriem to co mi strom ponuka. Myslim ze ohnut to by bolo nad moje sily, lebo ten kmienok ma uz priemer cca 1-1,5 cm, a na buku to uz nevytocim :)
    Od prirody je aj nalomeny, tak budem rad ked sa mi udrzi v tejto polohe.
    Rozmyslal som aj nad tym ze tam ten kmen uplne dole, ale bola by to skoda, takyto material okresat :)

    OdpovedaťOdstrániť